dimecres, 22 d’abril del 2020

LA MAR ENS FA LA PRIMERA RECOMANACIO LITERÀRIA

Hola, sóc la Mar.
I us recomano aquest llibre, el de la Malena balena, perquè m'ha semblat molt bonic i m'agrada molt.
Espero que estigueu totes bé. I que la vostra família també. Gràcies per enviar-nos feines per a què puguem fer a casa i així no ens avorrim. 
Adéu, fins aviat! Us trobo molt a faltar i us envio petons.


Aquest és el llibre que m’ha agradat: MALEN BALENA_________________

• A la coberta hi ha: − el títolMALENA BALENA... − l’autor és (home, dona HOME...) i es diu DAVIDE CALI... − les imatges són dibuixos, fotos…DIBUIXOS
• A la contracoberta hi ha un resum que diu... A LA PISINA , LES NENES ES RIUEN DE LA MAIENA.     I ÉS QUE LA MALENA PESA MOLT,MASSA .TANT, QUE LI DIUEN BALENA. PERÒ UN DIA, EL MONITOR DE NATACIÓ LI ENSENYAUN TRUC I LA SEVA VIDA COMENÇA A CANVIAR.
• El llibre és: d’aventures, d’un viatge, de misteri ... EXPLICA LA HISTÒRIA D’UNA NENA I LA VIDAA LA PISCINA
• El personatge principal és un/a... NENA Li agrada..... BANYARSE És un personatge:
− real perquè fa coses que les podem fer tothom. CORRECTE                                                                                                                                                                                                 
− imaginari perquè fa coses que no les fa ningú.  INCORRECTE
• Altres personatges de la història són...MESTRE DE NATACIÓ I ALUMNES DE NATACIÓ − El personatge que més m’ha agradat és… LA MALENA I ELS ANIMALS TAMBE
M’HAN AGRADAT MOLT.
• La història: − Comença ... LA MALENA ESTA TRISTA PERQUE LI INSULTAN− Passa a…LA PISINA − Acaba…NADANT MOLT BE
• El llibre m’ha agradat . − la part que més m'ha agradat és...QUANT SA ATRAVEIX HA TIRARSE DEL TRAMPOLI − i la part que menys m’ha agradat és...CAP − aquests llibre s’assembla/no s’assembla a un altre que vaig llegir...NO. − he llegit altres llibres com aquest en què el protagonista...TAMBÉ ÉS UNA NENA, PER EXEMPLE LA CAPUTXETA... − aquest llibre m’ha recordat… QUAN JO ANAVA A PISCINA A P5, UN NEN DELS GRANS DE P5 SE BURLAVA DE UN NEN QUE NO SABIA NADAR I LI VAN POSAR AL GRUP DE P4.
• La recomanació: Penso que és un llibre que heu de llegir tots els que us agraden les històries de misteri, d’aventures… perquè …US AGRADARA APRENFRE A NO BURLARSEDELS ALTRES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada