dilluns, 23 de març del 2020

MISSATGE DE L'ELNA GUÀRDIA



Bon dia Nanos i Clara, sóc l'Elna, aquests dies estem tancats a casa. 
Estic treballant i jugant molt. Per tinc moltes ganes de tornar i jugar amb vosaltres, i tinc moltes ganes de veuret Clara et trobo molt a faltar.
Jugu molt amb el Pol i a vegades truco a l'Alba. També llegeixo cada dia i també he fet alguns experiments. I a vegades maburreixu una mica.
He llegit un llibre que m'ha agradat molt és diu INEVITABLE.
També hem menjat a fora la terrassa i m'ho he passat molt bé.
He penjat un dibuix a la finestra i diu TOT ANIRÀ BÉ i tots els veïns també ho han fet.
Us trobo a faltar molt a tots.
💙💚💛🧡❤😘😘😋
Elna

1 comentari:

  1. Moltes gràcies Elna! Jo també us trobo molt a faltar!
    Però estic segura que tot això passarà ben aviat i ens podrem veure i abraçar molt fort!
    TOT ANIRÀ BÉ!
    Clara

    ResponElimina